Ahad, 19 April 2009

FuLL oF MeMoRiEs....

nih masa hari nikah aku n hubby
Amir Farhan betul2 lepas deliver.

Aimi Syahirah ,umur baru satu hari...


Amir & Aimi dah bleh gambar sama dah....


20 April 09 11.50 pagi...
Tetiba je rasa nak download gambar nih...dah lama tak tgk gambar bebudak nih masa kecik...before this pc kat umah aku rosak ...so gambar2 nih sume terkubur cenggitu je dlm pc lama tuh...dekat nak setengah tahun gak la...hubby aku takde masa nak baiki pc tuh...last2 dah bengang sgt...2 minggu lepas hubby aku gi pc fair ngan adik dia...terus dia angkut satu set pc baru.....alhamdulillah...aku mmg syok habis...pas nih dah tak payah la susah2 pinjam laptop opis hubby aku kalo nak beremail ke dengar lagu ke...bebila je aku leh buat aktiviti aku....lebih2 lagi lepas aku dah ada blog nih...rasanya hari2 aku nak update bende baru kat dlm nih....hhmm aku ada kije skeet...anak sulung aku baru balik sekolah...nak layan dia la....kang merajuk plak.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan