Rabu, 20 Mei 2009

Hari Ini Dalam Sejarah....

zzzzzzzz.....
penatnyeee...
Memang betul2 hari nih dalam sejarah la...anak sulung aku balik sekolah , terus je pengsan...kesiannye...apa la yang dibuatnye kat sekolah tadi sampai penat cenggitu....selalunye rutin dia kalau balik sekolah...turun je dari kereta cikgu dia...mesti dia mintak tolong aku bukakkan kasut (terlebih manja) pastu mintak aku tuangkan air dia...biasanya lepas minum air ,aku akan suruh dia tukar baju...tapi hari nih lain lak...lepas aku tuangkan air untuk dia , aku terus layan pc aku nih ada email penting...(penting ke?) penting le jugak...,then tak sampai seploh minit cenggitu aku carik anak aku nih....nak suruh tukar baju lee ,hhmm rupenye...dah tido...aku tgk atas meja ,air yang aku tuang pun dia tak sempat habiskan....maybe ngantuk sgt.....patutla...masa aku tuang air utk dia, sempat aku tanya dia pasal exam hari nih...( minggu nih minggu exam kat tadika anak aku) ...dia diam je...selalunya ada gak dia bukak mulut bercerita walaupun penat2 camne pun...tapi hari nih dia senyap je...kesian lak aku tgk dia...aku letak tangan atas dahi dia...rasa mcm biasa je...takut gak kalau2 dia demam...tapi aku rasa mungkin dia terlebih penat je la hari nih...nanti dia bangun ...aku tanya la nape...AMIR...AMIR...

1 ulasan: