Sabtu, 6 Jun 2009

International Book Fair '09 MIECC ,Mines Resort City































Arrrggghh...rasanya dah lama aku tak berkesempatan nak menaip segala mak nenek aktiviti aku ngan family kat dalam blog sempoi aku nih .Mana taknye memanjang sibuk je lagipun pewott aku nih pung dah makin besar ...pinggang pung kalo dok lama sikit Masya Allah sakit Ya Rabbi...kira bak kata Dr yang selalu check perut aku nih...aku sekang nih tinggal tunggu hari je nak bersalin.. kalo ikut due , 26hb nih...itu kalo ikut due...kalo ikut style aku bersalin seblom nih...biasanya aku mmg awal 2 atau 3 minggu...kira dalam tempoh masa sekang nih..kena hati2 gakla..okesss lupakan dulu soal perut aku nih kejap...aku nak citer pasal aku gi pesta buku hari nih... lepas acara pujuk memujuk antara aku ngan hubby aku berjaya, hubby aku pung dengan rela hati nak bawak aku & anak2 gi pesta buku nih.....hehehe .....lagi pulak kalo baca dlm suratkhabar kat pesta buku tuh ada maskot UPIN DAN IPIN..tuh yang buat anak aku pung terkinja-kinja jugak nak pergi...nasib baik...bertambah senang leee kije aku pujuk hubby aku utk bawak aku gi sana tadi ..har..har..har...( time kasih anak2 ibu ) heheheh...tapi visi aku sebnonye lain aku nak sangat gi pesta buku nih sebab nak carik satu buku komik nih...rasanya mana yang minat baca majalah Ujang dolu-dolu...mesti tau komik nih...tajuk dia KARTINI...hasil karya agung TEMBAKAU......

KOMIK KARTINI
Komik nih teramatlah popular masa tahun 1998..memang lepas buku nih dikeluarkan..terus dapat sambutan yang teramatlah menggalakkan dari peminat2 tembakau nih...kalo nak diikutkan citer dlm komik nih biasa je..pasal cinta monyet zaman sekolah menengah ......tapi yang buatkan aku minat gile cara dia garap citer cinta dia tuh , ditambah pulak ayat2 yang dia gunakan dalam citer tuh pehhh layan habiss ... maybe tuh yang buat aku rasa dekat sangat ngan citer tuh...lagi pulak masa tahun 1998 tuh jugak byk bawak aku kat kenangan yang best2 masa zaman sekolah .Masa tuh aku kat ting.3 pung ...biasalah cinta2 monyet nih kan...tipulah kalo tanya kat sesape ...tak pernah ada experience cinta monyet masa jaman cekolah2 dulu.Dan lagi satu sebab citer nih jugak la buat aku teringin sgt nak masuk asrama lepas habis PMR. kekunun nak rasa sendirik le experience cinta monyet tuh kat sekolah berasrama sama sejibik dalam citer tuh...hmmm dan mungkin niat aku yang cenggitu jugak...misi aku nak masuk asrama pung tak jadik...(org nak masuk asrama sbb nak belajor ) masa tuh ada la dapat tawaran masuk sek.teknik setapak..dapat course perdagangan tak silap...tapi ayah aku tak kasi...risau katanya ... so aku teruskan jelah sekolah aku kat SMKHK tuh sampai le ke ting.5...hmmm ...oklah citer pasal komik Kartini tuh..yang penting aku dah selamat download gambar2 aku & family kat sekitar pesta buku tuh ngan buku2 lain yang sempat gak aku sapu masa kat pesta buku tadi...layyyannnn... hmmm kalo sape2 nak gi..masih sempat lagi..pesta buku nih last day esok...















1 ulasan: