Jumaat, 14 Ogos 2009

Aku Yang Rajin Berfacebook

hmmm sekang jam dah tunjuk kul 12.30 malam,tapi mata rasa mcm bulat giler mengalahkan mata pelakon hindustan zmn akak sulung aku..sri devi...hmmm jadik aku pung amik kesempatan nak update blog aku yang dah lama terbior nih...agaknye kalo blog aku nih macam spesies rumput maunye dah naik lalang sebab lama giler aku tak tgk...mana taknye aku sibuk ngan facebook je...bukan haper seronok dpt jumpa kawan sekolah lama balik...dapat tgk dorang skunk dah kijer apa,dah kawin ke belom,dah bersalin ke...atau apa2 jelah berita terkini hiburan sensasi member2 sekolah lama aku tuh....kelmarin aku rasa hari yg sangat la bermakna rasanya bila aku masuk facebook coz aku jumpa balik member lama aku yg sekelas ngan aku dlm membuat kerja2 atau pung plan2 tak berpekdah masa zmn sekolah ...huhuhu...
eryana rooslan...atau lebey glemer nana....windu aku kat dia...so kat facebook tuh lebih kurang ada 26 komen yg mana statusnye ialah..aku windu kat kawan sekolah lama....aku berbalas komen bagaikan balas pantun ngan dia...seronok ,tergelak,terindu,sume ada....dok citer pasal bebudak kelas 5p2 yg yang mana keseluruhan pelajarnye gagal dlm add math...yg lulus bleh kira ngan jari....aku n nana termasuk dlm golongan yg mmg tak pernah lulus...mcm mana nak lulus...math moden pung lulus paras idung jee..inikan pulak add math...maybe kalo aku budak sains...subjek tuh bagaikan kacang cap tangan je bagi aku....seingat aku markah yg paling tinggi aku pernah dapat 13 markah...buduh kan?...hubby aku tak pernah tau pasal nih...tapi dengan pendedahan secara ikhlas aku kat facebook nih hubby aku akan tau...takpelah...hehehehe...tapi markah nana lagi rendah paling tinggi dia pernah dapar 7 markah....fuhhh nasib baik...dia tak potong aku...hehehe...takpelah bagi aku bukan senang nak dapat 7 dan 13 markah tuh....kena berusaha gak nak dapat tuh....dan disebabkan markah tuh ,maka cerita pasal add math pung menjadi citer lawak buat kami berdua lepas berapa tahun tak ber keep in touch......oklah aku dah ngantuk...mmg bosan sikit citer aku kali nih...sebab mata aku dah rabak sgt nak tido nih...sian kat saper yg baca citer nih...sowwyla aku ngantuk...zzzzzzzzzzzzzzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan